Zwroty i reklamacje

Strona głównaZwroty i reklamacje

Jak zgłosić reklamację

Sprawdź, czy Twoje zamówienie zawiera jedną z poniższych wad:

  • Błąd nadruku (inny wzór niż zamawiałeś).
  • Inny kolor okładki.
  • Uszkodzenie towaru.
  • Pomylony produkt.

Naszym celem jest unikanie tego typu sytuacji, jednakże, jako ludzie, czasem zdarzają się niedoprecyzowania.

Skontaktuj się z nami

  • Wyślij wiadomość na adres e-mail  kontakt@pracowniaopraw.pl, dołącz zdjęcie wady.
  • Oczekuj na naszą odpowiedź. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i rozwiązać problem.
  • Wyślij paczkę razem z  wypełnionym formularzem na adres: ul. Lubicz 30/17, 31-512,  Kraków.
  • Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji. Proces trwa do 14 dni (zazwyczaj 2-5 dni roboczych).

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Zamówienia na produkty personalizowane nie mogą zostać anulowane po zaksięgowaniu wpłaty oraz nie podlegają zwrotowi i  wymianie zgodnie z art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Produkt spersonalizowany – produkt z indywidualnym nadrukiem, a także produkt który został wykonany według wytycznych klienta.